Friday 20 January 2012

wyzwanie #22 z kalendarzem:)

Witam w kolejnym wyzwaniu:)
dzisiaj coś dla spóźnialskich i nie tylko...mamy już styczeń, ale jest jeszcze czas na kalendarz...
może dla siebie, a może na prezent?...podejrzewam, że niektóre z Was zrobiły już tyle kalendarzy dla innych, że z braku czasu nie zrobiły go dla siebie...jest więc okazja:)
proponuję  zalterować kalendarz...każdego rodzaju... kieszonkowy...książkowy... ścienny...stojący
lub stworzyć własny od podstaw:)

a to propozycje naszego zespołu:

Martyna:





Magda(i)Lena:



 Ankan:



Kolorowy Ptak:


Guriana:



Tusia:



W drodze głosowania DT bloga wybierze jedną, najlepszą pracę, która otrzyma banerek do umieszczenia na swoim blogu.
Ponadto spośród wszystkich zgłoszonych prac zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma bon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl

 prace możecie linkować do 02 lutego do północy:)

miłego tworzenia:))


16 comments:

  1. Ha! Raz przynajmniej się załapię :)

    ReplyDelete
  2. Piękne są... Ja ze swoim nie zdążyłam :( - ale jeszcze zrobię :)

    ReplyDelete
  3. Wszystkie kalendarze są piękne, wyraziste i kreatywne! Ileż my mamy oryginalnych artystek!

    ReplyDelete
  4. I zrobiłam :) http://ototusia.blogspot.com/2012/01/szczesliwe-dni.html - choć oczywiście poza konkursem :)

    ReplyDelete
  5. To i ja sobie popełniłam kalendarzyk ;)

    ReplyDelete
  6. Też się zgłaszam ze swoim kalendarzem

    ReplyDelete
  7. Piękne kalendarze dziewczynki prezentujecie!

    ReplyDelete
  8. Zgłaszam moje jabłuszko pełne snów na 2012:-) http://malachitowa-laka.blogspot.com/2012/01/kalendarz-2012-i-notes-zakupowy.html

    ReplyDelete
  9. Piękne kalendarze, aż mam ochotę ozdobić jeszcze jakiś.

    ReplyDelete
  10. dodałam i swoje choć nie jestem pewna czy mogę... bo zostały zgłoszone tez do UHK... ale zauważyłam ze inne dziewczyny wrzucały i do nich i tu wiec poszłam za przykładem jakby coś, to najwyżej napiszcie ze moje prace się nie liczą, pozdrawiam M.

    ReplyDelete
  11. Już jakiś czas temu zrobiłam kalendarz dla siebie, a raczej przerobiłam na MÓJ ;) i w dodatku dopiero dzisiaj dopatrzyłam się wyzwania, bo nad wizytówką rozmyślam od wczoraj, a kalendarz wrzucam na ostatnią chwilę przed terminem :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. sorki, niestety nie udaje mi się usunąć, nie wyświetla mi się ten krzyżyk :( jak coś to proszę nie brać pod uwagę różowego i może fartucha, dziękuję.

    ReplyDelete
  13. Witam, chciałam dodać swój kalendarz ale coś mi pisze ,że box pełny (?!) linkuję tu http://frankowyzakatek.blogspot.com/2013/01/moj-kalendarz.html

    ReplyDelete
  14. Tak :) bo to wyzwanie było aktywne rok temu - zostało opublikowane 20 stycznia 2012 i możliwość dodawania linków automatycznie zamknęła się po 14 dniach od tej daty. Zapraszamy do aktualnego wyzwania :)Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  15. Ale jestem ciemnota :) jeszcze starym rokiem żyję choć kalendarz sobie zrobiłam. Ech..:)

    ReplyDelete